Frida er en allsidig og idérik kreatør med en tydelig stemme. Frida tenker helhetlig, og ser både detaljene og det store bildet. Som kreatør jobber hun metodisk, og elsker å dykke ned i kundens ønsker og utfordringer for å finne de virkelige gode løsningene.
Frida er utdannet ved Westerdals, hvor hun fordypet seg i redaksjonell kommunikasjon og reklame. Siden hun fullførte bacheloren sin i 2014 har Frida vært innom mange ulike roller, og har jobbet med kommunikasjon, idéutvikling og sosiale medier for blant annet Oslo Innovation Week, Miljøstiftelsen ZERO, Warner Bros., og Nordic Screens.
I 2017 begynte hun i PLAN-B som kreatør og tekstforfatter i den nyoppstartede konseptavdelingen. Her har hun laget alt fra kommersielle uttak, små og store kampanjer, til internkommunikasjon og reklame til tv og sosiale medier. Kundelisten er variert, og inneholder selskaper som Vipps, Sykehusklovnene, Helsedirektoratet, OneCall, Byggmax og #HunSpanderer for å nevne noen.