Agnete Winnje
Kreatør

Agnete Winnje

Agnete begynte i PLAN-B i 2020 som kreatør. Hennes brede erfaring innen kommunikasjon, konseptutvikling, visuell utforming og digitale kanaler gjør henne til en helhetlig og ressurssterk kommunikatør. Hennes genuine interesse og engasjement for å faget er med på å ta den kreative kommunikasjonen til det neste nivået, som igjen gir gode resultater for kunden. 

Hun fullførte bachelorgraden sin på det prestisjefulle RMIT før hun vendte hjem til Norge i rollen som markedsansvarlig for merkevaren Johaug. Herfra tok hun steget inn i kommunikasjons- og reklamebransjen i Isobar/Merkle Norge. Her gikk hun fra å jobbe som PR, content og sosiale medier-spesialist til senior kreatør og Art Director, og jobbet med noen av Norges største merkevarer som Norwegian, Coca-Cola Company, Tine og SPAR.

Agnete har jobbet med kortsiktige og langsiktige salgsmål, strategisk kommunikasjon, merkevarebygging, konseptutvikling, visuell utforming og produksjon. Mange år som digital rådgiver har gitt henne en god forståelse og innsikt rundt sluttbrukerens digitale medievaner og hva slags innhold som engasjerer ulike målgrupper. Alt dette har hun med seg til PLAN-B, og leverer gode resultater med sine kreative konsepter og digitale strategier for kunder som Byggmax, Blush og NJFF.