Sebastian Rajendram
Rådgiver og manager

Sebastian Rajendram

Sebastian kommer fra PR- og kommuniksjonsbransjen, hvor han i syv år har jobbet som kreatør. Fra sosiologi på UiO til Westerdals, har han latt seg fascinere av hvordan folk fungerer og effekten kommunikasjon kan ha på oss.

Før PLAN-B jobbet han som konseptutvikler og kommunikasjonsrådigver i PR- og reklamebyrå, med ansvar for utvikling av en rekke merkevarer og kampanjer – både på strategisk og operativt nivå. Enda tidligere jobbet han i en årrekke med eventer. Sebastian har solid bakgrunn innen merkevarebygging, konseptuvikling, kampanjer, kommunikasjonsstrategi, innholdsproduksjon, PR-strategi, tekstproduksjon og art direction for å nevne noe.

I PLAN-B skal han bruke sin kommersielle teft, erfaring fra merkevarebygging og forståelse for hva folk bryr seg om, til å utvikle profilene han har ansvar for og merkevarene de samarbeider med. For å lykkes med det, mener han selv det er viktig å bry seg og å ha ‘hjartet på rette staden’.