John Brungot har gått fra å ha ti tommeltotter til å bli en selverklært byggmester full av selvtillit. Dette har vi lekt oss med i en ny kampanje for byggevarekjeden Byggmax.
Med den pågående pandemien har det norske folk både tid og lyst til å ta tak i større byggeprosjekter. Byggmax er en av de billigste byggevarekjedene i Norge og derfor det naturlige valget når man skal bygge mye. Med tre nye TV-filmer lanserte vi det nye kampanjebudskapet «det koster lite å drømme stort» med John Brungot i hovedrollen.
Gjennom de tre siste årene har Byggmax fulgt John Brungot reise fra en klumsete handyman til en ivrig byggentusiast. I denne kampanjen lot John drømme så stort han bare klarte, og i kjent John-stil ble det både store og morsomme byggeprosjekter. Og hvem vet, kanskje virker kundenes egne byggeprosjekter litt mer overkommelige etter å ha sett Johns berg-og-dalbane?
Idé: PLAN-B
Produksjon: PLAN-B