Hvordan skaper man engasjement og nysgjerrighet rundt en parfyme ingen kan lukte på før de kjøper? Vita og Wanda lanserte parfymen sin Vaag, og solgte ut på under en uke.
Er det én ting Vita og Wanda aldri glemmer før de drar hjemmefra, så er det å ta på seg parfyme. Helt fra de var små har de elsket å utforske mors parfymesamling, så å få lage sin egen duft i samarbeid med Blush var et skikkelig drømmeprosjekt for jentene. Parfymen Vaag skulle vise hvor langt de hadde kommet ved å våge å stikke seg frem, ta en sjanse, gjøre feil, reise seg igjen og være seg selv.
For å vekke nysgjerrighet før lansering lagde vi noen kryptiske filmer hvor vi brukte gamle VHS-filmer av Vita og Wanda, og nyere filmmateriale. Filmene var ikke merket med noe annet enn en dato. Dette fikk mange til å spekulere rundt produktet både i innboksen til jentene og på Jodel. Når hemmeligheten var avslørt kunne vi flytte fokus over på selve duften, for så videre over til salgsutløsende budskap. Parfymen ble utsolgt 6 dager etter lansering.
Innholdet ble vist på sosiale medier, i både Blush og Vita og Wanda sine kanaler.
Idé: PLAN-B
Produksjon: PLAN-B